May 27, 2010

Sunrise

Baru dapat tidur tadi pukul 8, lepas satu malam suntuk buat kerja. It was nice to actually experience sunrise after all these years :)

Selama aku hidup ni, mama tak pernah kasi tidur terlajak. Dia mesti suka gerak dgn rakusnya membebel/cuit bawah betis sampai kaki cramp OMG SAKIT GILA NASIB BAIKLAH YANG BUAT TU IBU TERCINTA TAK JADI NAK DERHAKA,OKAYY!. Dahlah selalu pakai template "anak dara tak boleh tidur siang blablablabla, tak tau malu ke blablabla". Apsal kena malu? bukannya laki tahu pun. Hahaha. Ok, sekarang semua dah tahu aku suka tidur terlajak =_="

Aku: Kawan Along okay je mak dia kasi tidur sampai petang sume.
Mama: Habis nak jadi apa tidur sampai petang?
Aku: jadi beruang?
Mama: pungkok hang...

Tapi hari ni mama cool okayy tak gerak langsung, siap tutup pintu bilik tanak kasi dengar dia bukak cerita telenovela Sepanyol yang ada mamat tua rambut panjang muka pengemis sebagai watak hero. Siap kasi day-off dari jadi supir, tak payah amik adik-adik balik dari sekolah. Hasilnya, pukul 2 baru aku bangun.Tapi rasa pelik gila bangun masa petang. Sangat tak normal. Selalunya pukul 2 tu saya dah bersiap sedia untuk tidur kembali, ni pukul 2 baru bangun? Apsal mama tak bising-bising? Rasa macam....



...kurang dikasihi.

2 comments:

  1. ngahahahahahhahah, ist the comel!

    ReplyDelete
  2. die nk bg ko tido lame jeeeeeeeeeeeeeee .. bkn x syg huhuhu ...

    ReplyDelete