June 3, 2009

Majulah Sukan Untuk Negara

Ya, jangan tercekik tulang ayam yang kau tengah hisap tuh (memang sangat geli dgn perkataan hisap).

Saya sudah mula berjogging. Ok, bukan berjogging, maybe brisk walk...ok lah, ada jugak jalan lenggang mak kangkung korang nih suma memang SANGATLAH SKEPTIKAL NGAN AKU KAN KAN KAN???!!!

Weh basbistazz, janganlah gelak...

Best jugak berjogging ni, walaupun ada sedikit terseksa dan terhina. Terhina sebab ada apek tua ni boleh overtake aku. Gila tercabar doh, tgk bontot apek tu kat depan aku. Rilek je dia, aku dah tercungap-cungap. Pastuh aku overtake dia, pastuh dia nak overtake aku lak, tapi aku tak bagi.hahaha. OK, aku tau sangat pathetic boleh lawan ngan orang tua, tapi itu sajalah kekuatan stamina aku yang aku mampu =_=". Sedih, tapi nak buat caner weyyyyy..

But at least it was better than previous days...we finished one round faster



entri ni aku tulis semalam. line maxis sangat bengong. WOIII MAXIS!!! nak berniaga ke tidak!

No comments:

Post a Comment