June 9, 2009

jangan kau bimbang sayang

Kau tak perlu risau.manusia semua sama.satu hari kau ditinggalkan.esok lusa giliran kau pedajal orang lain. Istilah kawan hanyalah digunakan untuk sementara. Bila kau dah tak berguna, blah la wei. Kau sama, aku sama. Apa nak heran?

Bila kau tension jumpalah kawan terbaik kau. Bila rasa nak bersetan ngan kawan yang ko sendiri rasa bukan kawan, pergilah. Sila jahanamkan hidup kau.Bila dah rasa jahanam, meh la repot kat aku, kata kau menyesal sangat. Menyesal tapi suka. Ulang langkah pertama sampai dah terjahanam taley nak repair. Silakan.

Kalau aku kata aku pun ada masalah, memang susah gila kau nak percaya,kan? amy the story teller ni memang suka reka cerita.

Mesti best gila pakai emotional blackmail nak suruh orang ikut kehendak kau,kan? Best gila aku cakap, aku rasa aku pon ada pakai sekali- sekala.

Selalunya aku selalu mau tolong. Mesti mau tgk secara neutral, kalau tak positif. Tapi sekarang, aku sudah capek layan orang buat sementara waktu. PMS mungkin?

2 comments: