May 10, 2009

Kisah Si Timah

ain kata:
timah sedang menulis dalam diarinya..sambil tersengih…aku rasa sudah sampai masanya aku melangkah ke alam dewasa.. lalu dia menulis, oh diari! Aku akan bagi b-j pertamaku kepada Sameon esok pada pukul 3.53 petang di dalam stor sekolah!! Wish me luckzZzzZ!!!!

aku kata:
timah:alam dewasa tidak seindah yang disangka. aktiviti yang dilakukan tidak membuahkan hasil hasil yang aku impikan..bunga-bunga cinta apatahkan lagi...timah kecewa. kenapa cikgu sameon menyepikan diri.oh tidak!!plan 3.53 petang tidak menjadi. Diari, aku kecewa!!!tidak mengapa, esok ada si Faizal memberikan sinar harapan...WATAFAK!!!

Profil Si Timahaka Pompuan Kerdus
Perempuan Melayu selendang jarang merelip dengan baju baby-T sendat dan pendek. Oh ya, dan kalau dia mampu beli, eyeshadow yang sangat kontra dengan baju dan kaler muka. Sebagai contoh, eyeshadow lime green dikenakan dengan baju biru, selendang jarang merelip warna pink, muka gelap. Sangat tidak padan. Kalau bodoh pakai mekap sila jangan pakai. Macam aku, memang bab-bab mekap ni tersangatlah R-tard. Tak perlu pakai. Habis cerita.

cerita ini tiada kena-mengena dengan timah yang kami kenal(ade ke kawan aku panggil timah?hmm).Inilah hasil minda road-block akibat ketandusan kerja di pejabat.

No comments:

Post a Comment