July 30, 2009

Saya ada hak untuk rasa lapar

Ain, cepat ah..aku tengah lapar ni tunggu kau habis kelas Money N Banking.Apa barang belajar pasal bank, sunset industry la weih. Lagi berapa dekad lagi kita dah takkan pakai duit and bank pun takkan wujud dah, perlu ke study (ini based on a loosely educated guess,ok)???

Duit, duit,duit. Lapar,lapar,lapar. Tetiba buat aku teringat Mc Donalds. Harerm jaders yahudi betul la. Why in the world am I being sucked into excessive consumerism. Tamauuuu...gi jahanam kau corporatist sialan!!

And on a random note,
yayy yayy, esok pergi ka-rock :DDDD

3 comments:

  1. ko jangan banyak bunyi, banks makes the world go around okeh adakah ko maksudkan kita akan revert balik to sistem barter? aku tak percayaaaaa (style liyana jasmay)

    ReplyDelete
  2. banks make the world go round..tapi tak lama jeh lagi weii (dan ini bukan sebab aku kena influence dengan The Arrivals)

    sistem apa, aku pun tatau..maybe Gold Standard balik?

    ReplyDelete
  3. damn.. we gotta go buy the pasar bakul with rodas.. (itupun kalau ada gold untuk bawak ke hulu-hilir)

    ReplyDelete